Ostatnio zaktualizowane 2017/12/02 przez admin
Jak uruchomić wiele pulpitów w Windows?
Windows w wersji 10 posiada obsługę wielu pulpitów. Funkcjonalność znacznie ułatwia nam pracę, zwłaszcza w sytuacji, gdy nie mamy kilku podłączonych monitorów, gdyż np pracujemy na laptopie.
By uruchomić obsługę wielu pulpitów w Windows wystarczy kliknąć ikonę Widok zadań. W widoku zadań w prawym dolnym rogu ekranu klikamy ikonę Nowy pulpit. W ten sposób możemy dodać do naszego widoku więcej niż 1 pulpit. Dla mnie optymalna liczba pulpitów to 4. Możesz oczywiście wstawić ich znacznie więcej.

Pomiędzy pulpitami przechodzimy klikając ikonę Widok zadań i wybierając pulpit, na którym chcemy pracować. Możemy też przechodzić pomiędzy pulpitami za pomocą skrótu klawiszowego Ctrl + Klawisz Windows + Strzałka w prawo/lewo.

Podobne przykłady porad w Windows zamieszczam w tym dziale: Porady Windows.
One thought on “Jak włączyć wiele pulpitów w Windows”
Tego szukałem, dzięki !