Jak włączyć wiele pulpitów w Windows

Jak uruchomić wiele pulpitów w Windows?

Windows w wersji 10 posiada obsługę wielu pulpitów. Funkcjonalność znacznie ułatwia nam pracę, zwłaszcza w sytuacji, gdy nie mamy kilku podłączonych monitorów, gdyż np pracujemy na laptopie.

By uruchomić obsługę wielu pulpitów w Windows wystarczy kliknąć ikonę Widok zadań. W widoku zadań w prawym dolnym rogu ekranu klikamy ikonę Nowy pulpit. W ten sposób możemy dodać do naszego widoku więcej niż 1 pulpit. Dla mnie optymalna liczba pulpitów to 4. Możesz oczywiście wstawić ich znacznie więcej.

Porady Windows - Jak włączyć wiele pulpitów

Porady Windows – Jak włączyć wiele pulpitów

Pomiędzy pulpitami przechodzimy klikając ikonę Widok zadań i wybierając pulpit, na którym chcemy pracować. Możemy też przechodzić pomiędzy pulpitami za pomocą skrótu klawiszowego Ctrl + Klawisz Windows + Strzałka w prawo/lewo.

Porady Windows - Jak włączyć kilka pulpitów

Porady Windows – Jak włączyć kilka pulpitów

Podobne przykłady porad w Windows zamieszczam w tym dziale: Porady Windows.

1 komentarz

    • Thomas, 2018/06/06, 1:41 pm

    Odpowiedz

    Tego szukałem, dzięki !

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.