Jak włączyć wiele pulpitów w Windows

Ostatnio zaktualizowane 2017/12/02 przez admin

Jak uruchomić wiele pulpitów w Windows?

Windows w wersji 10 posiada obsługę wielu pulpitów. Funkcjonalność znacznie ułatwia nam pracę, zwłaszcza w sytuacji, gdy nie mamy kilku podłączonych monitorów, gdyż np pracujemy na laptopie.

By uruchomić obsługę wielu pulpitów w Windows wystarczy kliknąć ikonę Widok zadań. W widoku zadań w prawym dolnym rogu ekranu klikamy ikonę Nowy pulpit. W ten sposób możemy dodać do naszego widoku więcej niż 1 pulpit. Dla mnie optymalna liczba pulpitów to 4. Możesz oczywiście wstawić ich znacznie więcej.

Porady Windows - Jak włączyć wiele pulpitów
Porady Windows – Jak włączyć wiele pulpitów

Pomiędzy pulpitami przechodzimy klikając ikonę Widok zadań i wybierając pulpit, na którym chcemy pracować. Możemy też przechodzić pomiędzy pulpitami za pomocą skrótu klawiszowego Ctrl + Klawisz Windows + Strzałka w prawo/lewo.

Porady Windows - Jak włączyć kilka pulpitów
Porady Windows – Jak włączyć kilka pulpitów

Podobne przykłady porad w Windows zamieszczam w tym dziale: Porady Windows.

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

One thought on “Jak włączyć wiele pulpitów w Windows”

%d bloggers like this: